دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater 1 Plus 2 برای PC
دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater 1 Plus 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater 1 Plus 2 برای PC

پارسی گیم 17 تیر 1400 بدون دیدگاه
7,439 بازدید

دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater 1 Plus 2 برای کامپیوتر

نام Tony Hawk در میان بازی‌های ویدیویی نامی آشنا و قدیمی است. این سری بازی‌ها که تمرکزشان اسکیت برد سواری و اجرای حرکات نمایشی با آن‌ها است از گذشته جز عناوین محبوب بازی‌های ویدیویی بوده و بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. تجربه مجازی سواری گرفتن از اسکیت برد برای بسیاری می‌تواند بسیار جذاب باشد. به‌تازگی استودیو سازنده بازی، Vicarious Vision، بازسازی شماره اول و دوم این بازی محبوب را با نام Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 منتشر کرده تا این سری محبوب را وارد نسل جدید کنسول‌ها و سیستم‌ها کند و طرفدارانش بتوانند عنوانی امروزی را تجربه کنند.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص، شبیه به بازی‌های آرکید کلاسیک است که باید در آن با اجرای یک سری حرکات، به بیشترین امتیاز ممکن دست پیدا کنید. برای امتیاز گرفتن، باید وظایف و اعمال خاصی را انجام دهید؛ مثلاً پرش‌های بلند، چرخیدن در هوا و اجرای حرکات نمایشی ترکیبی. اجرای کمبوها به‌صورت پشت سر هم ضریب امتیازتان را بیشتر می‌کند. همچنین محیط‌های گسترده و متعددی برای این کار در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا اسیر حس تکراری شدن نشوید.

باوجود‌اینکه بازی به‌عنوان یک بازسازی از شماره‌های اول و دوم منتشرشده، اما به‌جز بخش گرافیکی، عناصر مدرن زیادی از گیم پلی شماره‌های جدیدتر بازی در آن وجود دارد تا تجربه‌ای روان‌تر و بهتر را به بازیکن منتقل کند. شما می‌توانید شخصیت خودتان را بسازید و لباس و اسکیت برد او را شخصی‌سازی کرده تا حسی منحصربه‌فرد از او داشته باشید. در بازی، 21 نفر از معروف‌ترین اسکیت برد سواران دنیا نیز حضور دارند و می‌توانید در کنار آن‌ها و یا در نقش خودشان، وارد دنیای بازی شده و از اجرای حرکات نمایشی با اسکیت برد لذت ببرید.

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 تجربه‌ای نوستالژیک و درعین‌حال مدرن از عنوانی محبوب است. اگر عاشق اسکیت برد سواری هستید، این عنوان را هرگز از دست ندهید چون می‌توانید ساعت‌ها در محیط آن سرگرم شده و با وسیله موردعلاقه خود، حرکات نمایشی اجرا کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater 1 Plus 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: نسخه قرار گرفته نسخه Nintendo Switch است و توسط امولاتور Ryujinx قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد که با پیشرفت در مسیر بازی این مشکلات کاهش می یابند.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: AMD FX 6300 / Intel Core i3-4340
Memory: 8 GB
Graphics: AMD HD 7950 / Nvidia GTX 660
Direct X: DX 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-2500K
Memory: 12 GB
Graphics: AMD Radeon R9 390 / NVIDIA GTX 970
Direct X: DX 11

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Skate as the legendary Tony Hawk and the original pro roster, plus new pros. Listen to songs from the era-defining soundtrack along with new music. Hit insane trick combos with the iconic handling of the Tony Hawk’s™ Pro Skater™ series.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 23.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.